the world is just awesome...

the world is just awesome...
twinkle twinkle little stars*******

I made this widget at MyFlashFetish.com.

2010-04-26

3.30 AM

~ngeh ngeh ngeh ngeh..perut kenyang sbnrnye nih..wow!!its oredi 3.31 am now..but  my eyes still segar..hahaha..kol bape aku akan bgn esok erk?mayb 3 ptng?haha..who knows kan..ermm..
~actually tomorow aku ade paper..LANGUAGE TEST..kind of tough i think..but,for god sake,i dont have the energy and also mood to study..arghh!!i only have few hours to study about terms such as  rubrics,stem,validity,reliable etc..ughhhh!kind of weird i think..haha..
~today my mood cam ok kot..bgn tido td,mandi2,masak,makan and ngadap laptop..1 of my fb friend ade hantar satu link about documentary..so,aku tgk  r pebende tuh..wooww!!incredible..its a documentary about what happen to the world nowadays..its about human game..more important,it also talks about ''DAJJAL''or called ''the false saviour'' ..ohh my god..it was so good..not the 'dajjal'' OK,but the information..all this time,i've been looking for details information about dajjal,but have'nt found 1 untill today..tp aku xhabis menonton semua episode lagi sbb masalah internet yg menyebabakan aku rasa nak saman je pejabat bahtera ni..hhhehe..(xde r..)
~the movie(td documentary?same je r erk..dun get confuse) for me is really good..kalau sebelum ni,aku asyik dgr je psl zionis without ever knowing the meaning or who should be called zionis.tp skunk,aku da serba sedikit apa itu zionis..yela,aku jus dgr je name2 tuh asyik disebut dlm berita..tp xberminat pom nak tahu...
~tp skunk tau,yg aku paling berminat nak dgr adlh psl dajjal tuh..kalau sblm ni,masa kat rumah,aku hanya mendengar and mengetahui pasal dajjal ni dr nenek saudara aku yg aku panggil 'cek cik'. die banyak bercerita megenai dajjal ni..cek cik aku ni memang banyak mebaca dan merupakan seorang bekas guru seni..sekarang ni,dia jus menghabskan amsanya dirumah bersama cucu2 kesaynagn yg semuanye comel2 and cerdik2..kadang2,kalau boring berada kat kelantan,cek cik aku akan emrantau ke rumah anak2 die smada kat KL ataupun kat lumut perak tuh..cek cik aku ni 4 orang anak kesemuanya..seorang lelaki dan 3 perempuan.semuana dah besar2 and dah kahwin pun..yang sulung,bekerja sbgi pensyarah di ILP,pengkalan Chepa..yang ke-3,kak Lah adalah peg kebajikan kat jabatan kebajikan(ntah r..luper name penuh tempat kerja),yg ke-3,kak dah,bekerja kat JAKIM..yang bongsu,abg mie,seorang jurutera...semuanya dah besar panjang...husband cek cik aku ni yang aku panggil ''ayah cik'' dah meninggal masa aku sem3..arwah jugak seorang guru matematik yang sudah bersara..arwah ayah cik aku ni,uitt!!xberani aku nak berlawan mate nih..mmg terror r..ptt r anak2 sume pandai2..tp skunk arwah dah xde..moga arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman..AMIN~.ok,skunk kite kembali kepada cerita dajjal ynag seperti yang cek cik aku ceritu dulu..kalau dulu,cek cik aku ada pernah mengatakan yang dajjal sbnrnye berkemungkinan berada di segitiga bermuda..dajjal akan keluar pada satu masa yang ditetapkan nanti..dajjal ni bentuknya seakan ''kuba bala' kalau dalam istilah kelantan..kalau bahasa standard,ermm,ntah r.dajjal ni bermata satu..dan besarnya seperti raksasa..and banyak ag r yang cek cik aku cerita..tp aku xbrapa ingt..mmg rasa takut r masa tuh..cek cik aku banyak ajar aku doa doa antaranya adalah doa untuk mengelakkan dajjal..tp aku dah luper da..hehe..(nanti nak kene p umah die blk ni)..dajjal ni akan memerintah selama 40 hari..hari yang pertama tu,seumpama seperti setahun..dan hari yang ke2 lamanya adalah seperti sebulan dan hari yang ke3 akan seperti seminggu dan hari hari yang seterusnya adalah seperti hari2 biasa.. semua cerita cek cik aku ni,sama dengan apa yang aku tonton dalam movie@dokumentari td...ermmm...subhanallahh.takutnye..

~dunia mmg dah akhir zaman kan..ermm...aku punya amalan ntah kemana hala ag..banyak lalai..kadang2 takut jugak jika aku dipanggil menemuiNYA dengan tidak membawa bekalan yang banyak..YA ALLAH...

No comments: