the world is just awesome...

the world is just awesome...
twinkle twinkle little stars*******

I made this widget at MyFlashFetish.com.

2010-04-27

~aku br lepas exam language test td..ermm,ok r ..soalan die xde r susah mane..malahan,boleh dikategorikan sbgi senang..tp disebabkan senang tu r yg aku xexpect lngsng..mase bace2 smlm,aku jus tinggalkan bab2 yg bg aku senang je tuh..ermmm..whtever..i really dun have mood to talk about the paper for now..aku sedih skunk ni..sedih dgn perkhabara yg baru diberitahu oleh mak aku sebentar td..well,i miss my mum a lot.so i called her just now..i called her just to know whether she's ok or not..tp berita lain yg aku dpt..bullshit bullshit bullshitttttttttttttttttttttttttttttttttt...rase nak jerit kuat jek..raa nak menyumpah jek...mmg gelong, ***&&&**,***&&& la mamat tuh..
~i hate him..hate him..aku paling benci kalau ada orang membuatkan mak aku susah hati..benci ssngt..mak aku dah banyak menderita,dah banyak merana selama ni,dah banyak bersusah payah selama ni..di usia yang macam sekarang ni,cukuplah penderitaan dan kesusahan yang diberi..cukuplah..berikanlah kebahagian buat mak aku..bairlah dia bahagia..bahagia yang aku maksudkan bukanlah dengan wang ringgit,tetapi dengan kasih sayang...dengan perhatian daripada anak anak..biarlah mak aku sekarang bersenang lenang...biarkanlah mak aku sekarang hanya mengisi masanya dengan beribadah kepada ALLAH swt..tp KENAPA MANUSIA ITU TIDAK PERNAH MEMIKIRKAN SEMUA ITU?KENAPA???KENAPA?????????????????????
.~YA ALLAH,KAU bantulah kami..ringankan lah beban yang ibu aku galas YA ALLAH..KAU ampunilah segala dosa silamnya YA ALLAH...sesungguhnya,KAU berikanlan kebahagian dan ketenangan kepada ibuku YA ALLAH..
~sesungguhnya,aku tidak akan memaafkannya jikalau sesuatu berlaku kepada ibuku..itulah yang selalu bermain di mindaku..cukuplah selama ini dia mempergunakan makku..kesenangan yang diberi,tetapi dibalas dengan noda yang sengaja dicalitkan ke muka sendiri dan family...sememangnya dia adalah antara orang yang rugi..YA ALLAH,ampunkan aku..bukan aku berniat untuk mengadili seseorang manusia itu YA ALLAH...tidak sama sekali..tetapi aku tidak sanggup melihat ibuku bersedih di atas perbuatannya YA ALLAH...
~perlukah aku menangis?perlulah aku bersedih di atas perbuatan dia yang sememangnya sia sia an tidak mendatangkan walau sedikit keuntungan kepada dirinya?
~apabila berlakunya sebegini,aku semakin tidak sabar untuk memulakan kerja dan membawa ibuku bersama merantau ke negeri orang..semuanya adalah untuk melapangkan jiwa ibuku..tapi,jika aku membawa bersama ibuku,bagaimana pula dengan papaku?aisshh!!!
~cuma sekarang aku berharap,agar penderitaan ibuku ini akan segera berakhir...kerana  apa,kerana aku terlalu menyangi ibuku dan tidak sanggup melihat dirnya bersedih dan berduka sedangkan orang lain boleh ketawa dan tersenyum gembira dengan ehsan anak2 mereka sendiri..tp itu mereka..kenapa ibuku tidak boleh menjadi sedemikian?tidak boleh berasa gembira seperti masyarakat lain?YA ALLAH..AMPUNKAN AKU..SESUNGGUHNYA AKU TIDAK BERNIAT UNTUK MERAGUI ATAU MENIDAKKAN TAKDIR YANG TELAH KAU TENTUKAN TERHADAP KAMI YA ALLAH....SESUNGGUHNYA.KAU BERKANLAH KEKUATAN KEPADA KAMI TERUTAMANYA IBUKU DALAM MENGHARUNGI SEGALA LIKU DAN DUGAAN HIDUP YA ALLAH ANDAI KATA SEBAGAI BALASANNAY IBUKU BOLEH TERSENYUM LEGA DAN BERGEMBIRA DI AKHIRAT KELAK.AMIN~

No comments: