the world is just awesome...

the world is just awesome...
twinkle twinkle little stars*******

I made this widget at MyFlashFetish.com.

2010-04-15

am i really in love with him?

ya ALLAH..aku perlukan petunjuk dr mu...adakah aku betol2 menyukainya ataupun ini adalah sekadar mainan perasaan?ya ALLAH...bantulah hambamu yang lemah ini...

~adakah aku betul2 cemburu bila dia &*(%^&% dengan %^&$%?..arghhhhh!!!
~adakah betul aku sukakannye?
~kenapa aku teringin sgt untuk mengatakan 'i love u'' kepadanya?mainan perasaan je ni kot..(apepun,aku masih seorang perempuan dan masih ada perasaan malu untuk mengakui perasaan aku ini)..
~adekah -------?
~adekah--------?

*sumenye bermula dengan adakah adakah adakah...ermmm.. doa aku adalah. 'jika benar dia adlaah orang yg telah Kau takdirkan untk menjadi pasanganku,Kau dekatkanlah kami YA ALLAH..lindungilah perhubungan kami dari sebarang niat jahat manusia dan juga godaan syaitan yg durjana dan Kau berikanlah kebahagian buat kami berdua..dan sesungguhnya jika dia adalah bukan jodoh yang telah Kau tentukan buatku,lindungilah dan jauhkanlah hatiku dari menyayanginya dan kekalkanlah perhubungan kam sebagai sahabat ya ALLAH...dan sessunggunhnya YA ALLAH,kau berikanlah kebahagian kepadanya walau dengan sesiapa sahaja yang telah Engkau takdirkan bersamanya..AMIN..

~appeun,aku tahu bahwa aku tidak layak untuk bersamanyal..itu aku pasti..dan entah mengapa,aku dapat merasakan die sebenarnye menyukai &^#$@....ermmm..xpela, aku yakin dengan ALLAH SWT...

No comments: