the world is just awesome...

the world is just awesome...
twinkle twinkle little stars*******

I made this widget at MyFlashFetish.com.

2010-05-25

advancenyer kawan ku ni!!!

*td aku ade bukak facebook kawan aku..die ni aku xde r rapat mane.cume kenal die sbb die kawan ngan kawan aku n penah satu sekolah ngan aku buat sementara..YA ALLAH..terkejut aku tgk gmbr2 die ni..apa nak jd la ngan dunia skunk ni..aku sbnrnye rasa mlu dengan kaum kaum lain,bangsa2 lain..ye la..aku rasa,kbnykn masy malaysia yg beragama selain dr agama islam sudah tahu serba sedkit mengenai apa yg boleh dan x boleh umat islam lakukan..contohnya skunk ni adalah arak..aku rasa mmg sudah diketahui yg umat islam DITEGAH & DILARANG sama sekali minum arak..yg kawan aku ni plak,aku xtau r samada de minum @pun x..cume skunk ni,tergamaknya die letak gmbr die sdng memegang gelas berisi arak smbl tersenyum bangga r kononnya..YA ALLAH..apakah perasaan ibubapanya kalau melihat gmbr itu?SUBHANALLAH..ni dia gmbrnye2x..tp disbbkan ingin menjaga namanya dan juga ingin mengelakkan aku dr disaman dan dikenakan tindakan,aku terpaksa cover ckit mukanya..tp cukuplah kalau aku beritahu si gadis ini adalah seorang yg beragama islam dan aku mengenalinya wlu xberapa rapat.
p/s:enjoy pun enjoy jugak..karaoke pu karaoke gak,tp xperlulah berbekalkan air setan ni kot..apa?nak merdukan suara?ingin dgn berbekalakn minuman tu,suara akan jd cam dato'ct scra tetiba?kalau da sore cam katak,tetap cam katak gak..

No comments: