the world is just awesome...

the world is just awesome...
twinkle twinkle little stars*******

I made this widget at MyFlashFetish.com.

2010-05-25

yahuuu!!!aku masuk paper..

*yahuuuu!!!aku n geng2 mahkamah keadilan masuk paper..hehe..xde la bangga sgt..saje jer..apepun,aku mmg nk ucap trime kasih bbnyk pd kaw team crrw yg bertungkus lumus tok menjayakan teater mahkamah keadilan..for sure,aku akan merindui kamu semua..huhu..
*ini adalah keratan dr akhbar sinar harian...
*yg ni plak adlh keratan dr akhbar kosmo..xsngka plak..gmbr aku yg jd heading nyer..haha..biasa la,,first time msk paper ngan muka aku yg plng besar..wlu nmpk plk n lucu..huhu..yg sebelah tu adlh junior aku yg dipnggl ''papa'' @nam sbnrnye aldh azrol..kami pnggl papa sbb die dah kahwin dan ada nak sorang dahh..yg ke2 coming soon kot..aaa,yg jd keldai yg ditolak oleh aku tu(wlu kelihatan sprti tapir sbnrnye) adalah aziz..thnkx aziz sbb snggp jd keldai dan merelakan diri kau ditolak oleh aku..uhu..aku pun terpaksa sbb nk bg nmpk real aksi tuh..pepun,thnks all..

No comments: